اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

کوهستان های انار

بخند...
خنده های تو
ترکیدن شاهوار کوهستان های انار است...
"شمس لنگرودی"

گوشه تنهایی

آسمان هم که توباشی،
بغلت خواهم کرد
فکر گستردگی واژه نباش ،
همه در گوشه تنهایی من جادارند . . .

گم شده ی این قصه

مادرم میگوید: "دلتنگ نباش پیدایش می شود حتما"
اما دریغ که نمی داند
گم شده ی این قصه،من اَم!
"رضا کاظمی"

ﻣﻬﺮبانی را ﮔﺪﺍﯾﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ

ﺷﺎﯾﺪ ﮐﺎﺳﻪ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ ﻭ ﻫﻤﭙﺎﯾﯽ ﻫﺎﯾﻢ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻣﺎ
ﻣﻬﺮبانی را ﮔﺪﺍﯾﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ...
"ﺍﻧﻮﺷﻪ ﮔﻠﺒﻦ"

صدایت می‌زنم

صدایت می‌زنم، گوش بده،
قلبم صدایت می‌زند
شب گِرداگِردَم حصار کشیده است
و من به تو نگاه می‌کنم...
از پنجره‌های دلم
به ستاره‌هایت نگاه می‌کنم
چرا که هر ستاره آفتابی‌ست،
من آفتاب را باور دارم
من دریا را باور دارم
و چشم‌های تو
سرچشمه‌ی دریاهاست...
"ا.بامداد"

آخرین پیراهن

گاهی به آخرین پیراهنم فکر می‌کنم
که مرگ در آن رخ می‌دهد...
"غلامرضا بروسان"

گوش‌ماهی

مثل موج
کش می‌آیم در ساحل تو، آرام،
و دامن‌ات را
پر از گوش‌ماهی می‌کنم...
"عباس معروفی"

قصه‌ها

چشمه‌ساری در دل و
آبشاری در کف،
آفتابی در نگاه و
فرشته‌ای در پیراهن،
از انسانی که تویی
قصه‌ها می‌توانم کرد...
"احمد شاملو"

تجربه‌ای بیهوده

و فاصله
تجربه‌ای بیهوده است...
"احمد شاملو"

رفته‌ای

عطر تو در هواست
می‌آیی٬
یا رفته‌ای؟
"علیرضا روشن"