اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس sms دلتنگی جدید

چه سر به راه است …
دلتنگی را میگویم !
از گوشه ی دلم جُم نمیخورد …

پیامک دلتنگی بهمن 91

گاهی شعر سراغم را میگیرد ٬ گاهی هوای تو
تفاوتی نمیکند ، هر دو ختم میشوید به دلتنگی من

دوبیتی جدید دلتنگی

امروز که آیینه جوابش سنگ است
در زهن زمانه عشق هم بی رنگ است
هرکس که نداند تو خودت میدانی
آری به خدا دلم برایت تنگ است …

اس ام اس دلتنگی بهمن ماه 91

سوهان می کشم قصه ی دلتنگی هایم را،

تا هموار سازم جاده های آمدنت را …

اس ام اس دلگیر بهمن 91

گاهی دلم برای خودم تنگ میشود
گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود
گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ی قلبم میگیرد
گاهی آرزو میکنم ای کاش دلی نبود تا تنگ شود
تا خسته شود
تا بشکند …

اسمس مهربونی

بدون گذرنامه ازخیالم عبورخواهی کرد
مهربانیت را مرزی نیست . . .

ghamgin اسمس

زخم میزنی و میروی
چه باک
همینم میشود یادگاری
که یاد تورا همیشه برایم تازه کند

sms aghoosh

کمـــــی دورتــر بـایست ...
لطفـــــــــا ً !!
من  دیــوانه  تــر از آنــم ...
کــه بی هــوا ،
در آغـوشت  نگیــرم ... !

اس ام اس خسته بهمن 91

یه وقتایی دلت میخواد
یکی از پشت سر چشماتو بگیره و ازت بپرسه :
اگه گفتی من کی ام ؟
تو هم دستاشو بگیری و بگی:
هر کی هستی فقط بمون...

اسمس عاشقانه بهمن ماه 91

چشمهای تــو ، یک مرضِ مسری دارند

هربار نگاه می کنم …
تب می کند ، وجودم …