اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

دلتنگ تو بودن

دلتنگ تو بودن
بهترین حس دنیاست
کسی باور نمیکند
لبخندش میتوانست
پلی باشد که جمعه را به همه روزهای هفته پیوند بزند

می‌‌چکید

امروز زنی‌ را دیدم که بوسه‌ از لبش می‌‌چکید!
خدا را شکر پس هنوز مردی است که عاشقانه می‌‌بارد!

بهرنگ قاسمی

شاید یک روز

شاید یک روز
یک نفر آدم را جوری بخواهد
که دوست داشتنش
به این راحتی ها
تمام نشود!

احمقانه ترین شکل ممکن

به احمقانه ترین شکل ممکن

دلتنگ کسی هستم که هیچ خیابانی را با او قدم نزده ام!

اما او در تمام خاطرات من را میرود !

هنر ماندن

دوست داشتن که فقط به گفتن نیست
هنر می خواهد
ماندن می خواهد
هر کسی هنر ماندن ندارد !

ثـابت میکنم

تـو بگو
" دوستت دارم "
مـن
ثـابت میکنم
انسـان
موجود پرنـده ایست!
محمدعلی بهمنی

بوسیدمش

بوسیدمش
دیگر هراسی نداشتم جهان پایان یابد
من از جهانم سهمم را گرفته بودم !

دعایش کن تا عاشق شود

مرد و زن ندارد!
به نقطه‌ی ما شدن که رسیدی،
شورانگیزترین باش برای عاشقانه‌هایت
میان مردم فریاد بزن دوستت دارم
و اگر کسی چشم غره‌ای رفت
دعایش کن تا عاشق شود ...

پنج انگشت ِ دوست داشتنی

دلم تنگ می شود گاهی
برای یک دوستت دارم ِ ساده
دو فنجان قهوه ی تلخ
سه روز تعطیلی در زمستان
چهار خنده ی بلند
و پنج انگشت ِ دوست داشتنی
مصطفی مستور

آدمها خیلی چیزها میگویند

میگویند تنهایی پوست آدم را کلفت میکند
میگویند عشق دل آدم را نازک میکند
میگویند درد آدم را پیر میکند
آدمها خیلی چیزها میگویند
و من ، امروز
کرگدن دلنازکی هستم که پیر شده است
مهدی صادقی