اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

مسیج گریه و غمگین

تا صبح گریه می کنم

و غنچه می دهند گل های ریز صورتی روی بالشم

میخواهمت اس ام اس

من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم
تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی

دلواپس نباش اسمس جدید

درد ، مرا انتخاب کرد
من ، تو را
تو ، رفتن را
آسوده برو ! دلواپس نباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم

تو و من اس ام اس

خوش به حال خدا که "لحظه به لحظه" با توست

و "من" همیشه درباره ی "تو" با "او" حرف میزنم

خداحافظی اس ام اس جدید

خدا را دوست دارم
حافظ را هم
ولی خداحافظ را نه !

پیش خدا اسمس ناب

من
مثل بادکنکی به دست کودکی

هرجا می روی با یک نخ به تو وصلم

نخ را قطع کنی ، میروم پیش خدا !

هوای دل اس ام اس جدید

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

فاصله مسیج جدید

چندان هم دور نیستی

فقط به اندازه ی یک نمیدانم از من فاصله گرفته ای !

آری ، "نمیدانم" کجایی ؟

روزی میرسد متن زیبا

روزی میرسد که با لبخند تو بیدار میشوم
این روز هر زمان که میخواهد باشد
فقط باشد

اس ام اس بغض

بغض یعنی نرو ! بفهم !