اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

احساس درختی را دارم

احساس درختی را دارم
که در مسیر کارخانه چوب بری قرار گرفته است ...
غلامرضا بروسان

دلتنگی یعنی

دلتنگی یعنی؛
خیره شدن به سنگ فرشی
که قدمهای تو را زیارت کرده ...
محمد مهدور

آب از سرم گذشته

آب از سرم گذشته
فریاد میزنم: دوستت دارم
و تو آرام و خونسرد
به ترکیدن حبابها میخندی ...
سمانه سوادی

بگذار همه چیز را از وسط قیچی کنم

حالا که فرقی نمی کند کنارت ایستاده باشم یا نه ،
بگذار همه چیز را از وسط قیچی کنم!
تا تو در نیمی باشی و من در نیمی دیگر ...
راستی !
با دستی که روی شانه ات جا گذاشته ام چه می کنی؟!

از آدمها خسته ام

از آدمها خسته ام !
مثل جنگجویی
از شمارش زخمهایش ...
مژگان عباسلو

بی تو من

چشم های گرانت را
خرج رفتنم نکن!
بی تو من
مفت هم نمی ارزم ...
پرویز صادقی

شکوفه باران

مستم
از شکوفه بارانت بر تنم ...
می شود
چند بوسه بکاری
تا گونه هایم دوباره گل بدهد !؟
بهمن فاطمی

‌عشق یعنی

‌عشق یعنی
وقتی که دستاتو میگیرم مطمئن باشم که از خوشی میمیرم !

او از اول هم مال من نبود

دلم می خواهد کاغذی بردارم
بچسبانم روی دیوارهای شهر
رویش بنویسم
عشق من سالهاست که از خانه رفته است
و هنوز بر نگشته است
اگر کسی پیدایش کرد
باشد برای خودش !
او از اول هم مال من نبود ...

چه بارانی ست

باور کن آسان نیست
نشستن روی همان نیمکت همیشگی
امّا
تنها

آه...

چه بارانی ست

هوای خاطراتم
چکّه میکند یادت
از سوراخ چتر خیالی
که هنوز خام تو است...
سیاووشــ خاکسار