اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس خرد کردن

من که نقاشی ام تعریفی ندارد

لااقل خودت راهت را بکش و بـــــرو !!

اس ام اس یاد کردن خرداد ماه

درشب فاصله ها ، خاطره ها مهمان من است

یاد تو روشنی کلبه ویران من است

جمله درباره تنهایی جدید و زیبا

دستم را گرفت و با خود برد...

همه هرچقدر هم تلاش کردند نتوانستند...

چه قدرتی . چه عظمتی . تنهایی

اس ام اس تیکه دار نامردی

برای با او و اوووهــ ـــا بودن چه بی طاقتی

اول من را تمام کن . . !

اس ام اس دروغ گفتن تیکه دار

کارَت که با من تمام شد ، پرت کن بیرون مرا . . .

راحت ترم ...

تا بگویی دوستت دارم . . به دروغ . . .

اس ام اس تیکه دار فیلم بازی کردن

فیلم می سازی از من و او و آنهـــا ؟!

در آمدت را تقسیم کن ، ما هم بد بازیگرانی نیستیم . . .

sms sangin اس ام اس مفهومی

هم قــــــــــد شدیم ...

خدا میداند چه چیزهایی را زیر پاهایم گذاشتم ...

اس ام اس سرکاری و حالگیری تبریک تولد

عاشقانه در انتظار تو هستیم / کم طاقت دیدار تو هستیم
با آمدنت جمال ما روشن شد / حالا که آمدی گرفتار تو هستیم !
تولدت مبارک عزیزم !

اس ام اس قشنگ تولدت مبارک

امروز به هوای تو ، چه خوشحالم
می خواهم بپرم ، چه سود که بی بالم
تو را می خواهم ، نبینمت بد حالم
میگویم تولدت مبارک، نگویم، خدا کند لالم !!

اس ام اس عاشقانه تبریک تولد جدید sms

تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم
تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم
بارها این تارها به صدا درمی آیند و میگویم:
تولـــــدت مبارک بهترینم