اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

مسیج سنگین جدید

جایت را با دیگری پُر میکنند احساس ... سیری چند؟؟!
آدم هــای عجیبـــی دارد اینجــا !
دوستــی هــایشان نـــاگهانی ســت
دلبستــن شـــان غریـــب است و رفتــن شان آشنـــا ...!

افتادن از نگاه

عِـلتــ سُقــوط نـــاگهــانــی مـَـن از چِشــمـ هــایـَتــ را...
فَقـــط بـــایـد،
در جَعبــۀ سیــــاه دِل اتــ جُستجـــو کـــرد...

اس ام اس غمگین مرداد 91

من تمنا کردم
که تو با من باشی
تو به من گفتی
- هرگز، هرگز!
پاسخی سخت و درشت
و مرا غصه این
هرگز، کشت...

اس ام اس خیانت به تو

تا دوبــــاره دیدنتــــــــــــ ...
این تختــــــــــــ خواب را وارونه خواهــــم خوابید
خیانتــــــــــــ است به تــــو
ســــر بر کنار خیالتــــــــــــ گذاشتن....

اس ام اس دنیای عجیب

آلـــیــــس کـــجـــایـــی؟!
بـــیـــا ...
ایـــنـــجـــا عــجــیـــب تــریــن ســـرزمــیــن دنـــیــاســت . . .

اس ام اس یاد کردن مرداد 91

باز یادت میکنم تا نگویی بی وفاست

از شما دورم ولی این دل همیشه با شماست!

اس ام اس رفاقتی مرداد 91

در قفس دوست گرفتارم

فکر رهایی نیستم دل به رفاقت داده ام

اهل جدایی نیستم

اسمس کوبنده تیکه دار

لیاقت می خواهد واژه " ما " شدن
لیاقت می خواهد " شریک " شدن
تو خوش باش به همین " با هم " بودن های امروزت
من خوشم به خلوت تنهایی ام
تو بخند به امروز…
من میخندم به فرداهایت

س ام س دلتنگی

اینجا همه خوبند خیالت راحت!
من مانده ام و چهار تا هم صحبت!
این گوشه نشسته ایم و دلتنگ تو ایم…
من، عشق، خدا، عقربه های ساعت!

اس ام اس قهوه

دل درد گرفته ام از بـس فنـجان های قهوه را سر کـشـیده ام،
و تو . . .
ته هیـچـکدام نـبـودی . . .