اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

جمله درباره آغوش

وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می کنی
آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم
که جز آرامش آغوشت
تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم...

آغوش گرم

آغـــ ـوش گــَ ـرمــَم بـ ـآش...
بگــ ـذآر فــَرآمـــ ـوش کــُ ـنــَم لــَحــظـہ هــآیی رآ کــ ـہ
دَر سـَ ـرمــآی بـــیــکــَ ـســــــــــی لَرزیـــ ــدَم...

اس ام اس غمگین تیر 92

ﺗﻨﻬﺎ کسی که ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﺑﻬﻢ ﭘﺎ ﺩﺍﺩ غم ﺑﻮﺩ

ﺍﻻﻧﻢ ﺗﺮﻳﭗ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻴﻢ ...

اس ام اس رک عاشقانه

وقتی کسی به عشقش میگه نفسمی...

یعنی نمیشه نفسم رو با کسی قسمت کنم,

یعنی آدم باش و فقط مال من باش !

یعنی چشمات باید فقط منو ببینه
بفهم لطفا ...

اس ام اس سنگین تیر 92

وضعیتی ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﻫﺮ کی نیکی ﻣﻴﮑﻨﻪ ﭘﺎی ﻟﺮﺯﺷﻢ ﻣﻴﺸﻴﻨﻪ!

اس ام اس انتظار 92

اگر خوابیده بودم
بی شک هر شب خوابت را می دیدم
سالــهاست بـه انتــظار دیدارت بیدارم
من بازنده ی خواب و بیداریــــــم

اس ام اس فراموشی تیر 92

انصاف نیست
رفتن آدمها با خودشون باشه
فراموش کردنشون با ما . . .

دلم تنگ است

اینکه دلم تنگ می شود پلان به پلان ،

نفس به نفس برایت تراژدی نیست …

قلب من مقتول فیلم نامه است ،

شخصیت اصلی که تویی !

اس ام اس بوسه تیر 92

فقط یک پیک از شراب لبانت خوردم
چند ساله بودند این لبانت ؟
عمری گذشت
و هنوز وقتی به تو فکر می کنم
تلو تلو می خورم...!

حکم دل

اینقدر ورق های زندگیمو بهم نریز
حکم همون دله !