اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس خیلی جالب درباره خدا

 گاهی اونقدر خدا زود به خواسته مون جواب میده که باورمون نمیشه از طرف اون بوده
اینجاست که میگیم عجب شانسی آوردم . . .

سخن زیبا از موریس وبستر

بسیاری از مردم نقره را در انتظار طلا از دست می‌دهند
(موریس وبستر)

یادداشت های معنی دار زیبا

بمانیم تا کاری کنیم ٬ نه کاری کنیم تا بمانیم
گاهی وقت ها فقط یک راه می ماند و آن هم یافتن راهی جدید است . . .

سخن زیبای صادق هدایت

گاه آدمی در بیست سالگی می میرد ولی در هفتاد سالگی به خاک سپرده میشود
(صادق هدایت)

سخن زیبا از جروس

من به مونسی بی عیب و کامل نیاز ندارم
من به همدمی نیاز دارم که به من این احساس را بدهد که خاص و مهم هستم
(جروس)

اس ام اس فراموش کردن خوبی ها

اگر کسی خوبی های تورا فراموش کند ، تو خوب بودن را فراموش نکن . . .

شکست و پیروزی اس ام اس پیامک

شکست یا پیروزی مهم نیست
مهم خود انسان است که بعد از انجام کار دلش راضی باشد . . .

جمله قشنگ و معنی دار فروردین ماه

پروانه ها در پیله دنیا را نمی فهمند
تقویم ها روز مبادا را نمی فهمند
دریا برای مردم صحرانشین دریاست
ساحل نشینان قدر دریا را نمی فهمند . . .

فروردین ماه 91 اس ام اس های فلسفی

می خور که به زیر گل بسی خواهی خفت
بی مونس و بی رفیق و بی همدم و جفت
زنهار به کس مگو تو این راز نهفت
هر لاله که پژمرد نخواهد بشکفت . . .

جملات 91 جمله های معنی دار

ماندن، سنگ بودن است و رفتن، رود بودن
بنگر که سنگ بودن به کجا می رسد جز خاک شدن
و رود بودن به کجا می رود جز دریا شدن . . .