اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

چشمان زیبای تو

تصادفِ چشمانم
با نگاهِ تو
یک دنیا خسارت داشت
و من سالهاست
مشغول جبرانش هستم
در بعضی حادثه ها
مرگ بهتر از زندگیست

به من نگو گلم

به من نگو "گلم"!
من از سرنوشت گلبرگهای لای دفترت میترسم...
عیسی صمدی

دیوار اتاق

باز هم مثل همیشه که تنها میشوم…
دیوار اتاق پناهم میدهد…
بی پناه که باشی قدر دیوار را میدانی…

عاشق تر از همه

عاشق‌تر از همه‌ی ما
موشِ کوری‌ست ،
که زیبایی جفـتش را
چشم بسته باور می‌کند...!
" ساغر شریفی "

سخت است

سخت است همزیستی دایم ،
با کسانی که دغدغه هایت را نمی فهمند ،
اما عزیزان تواند ...!
" گارسیا مارکز "

تو نیستی

می ترسم از دستی که
به شانه ام بخورد
برگردم ببینم
تو
نیستی...!
مهدی نظارتی زاد

دنبال تو میگشتم

از کفش هایم بپرس
چقدر دنبالت گشته ام ...
حالا دیگر
دهان باز کرده اند ...
حسین غلامی خواه

آدم دیگر

چه قدر دردنـاک است
این مشکل که همیشه برای فرار از دست یک آدم
به آدم دیگری پناه برده ایم
اعتیـاد به آدم ها بدترین نوع اعتیـاد است ... !
ریچارد یاتس

هر صبح

هر صبح
کسی از خواب بیدار می شوم
که عاشق توست...

عاشق زنی شده ای

هرجا که می روم از تو حرف می زنند
می گویند:
عاشق زنی شده ای
با موهایی کوتاه و قدی متوسط
هنوز هم به خاطر دارم
موهای بلند
تمام وجودت را به شوق می آوَرد. .
خوب من. . !
چگونه دل باختی
که دیگر حواست به هیچ چیز نیست. . .
"حاتــمه ابراهیــــم زاده"