اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

جای خالی تو

در این بهار چیزی جز جای خالی تو رشد نمی کند . . !

درباره خاطره

ما خاطره ها را می سازیم
و خاطره ها ما را ویران می کنند …

اسمس تنهایی جدید

پرندگان هنگام پرواز مرز نمی شناسند
و آدم ها  هنگام دوست داشتن
و آدم مرز را آفرید تا تنهایی اش را کوچک کند…

دوری تو sms

به فن‌آوری نانو دست یافت دلم

بس که از دوریت یک ذره شد و تو نیامدی . . . !

متن قشنگ جدایی

مسافر بی بدرقه من
اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم
باز به غیرت چشمانم که آبی پشت سرت ریختند . . .

تنهایی سرباز

تنهایی را سربــازی فهمید

که مرخصی داشت اما جایی برای رفتن نداشت . . .

خاطرات ترس آور

می خواهم مُچاله و خیس در آغوشش بمانم !
از پهن شدن بر بند خاطرات بیزارم …

درد عاشقانه

جای خالیت درد می کند
فقط کمی مُسکنِ بودنت را می خواهد
بیا اگر نمی خواهی از پای درآورد
این درد لعنتی مرا . . .

پا پس میکشم

ساده پا پَس می‌کشم
هرچند
هیچوقت پای من وسط نبود . . .

هوای دونفره

هوای دو نفره داشتن
نه ابر می خواهد نه باران
کافی ست حواسمان بهم باشد . . .