اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس به یادتم

در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی / ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی

اس ام اس طولانی عاشقانه،متن زیبای دل شکسته

من به اندازه یک آسمان دلم گرفته!
میخواهم گریه کنم
میخواهم فریاد بزنم..
کاش میتوانستم خودم را از خود بیچاره ام بگیرم
کاش میتوانستم نباشم
بمیرم!
کاش میتوانستم خود را از این شب طولانی رویاها برهانم
کاش میتوانستم خاموش شوم
فنا شوم
محو شوم..
من از این روزگار خسته شده ام
از این لحظه هایی که حال مرا نمی فهمند و کند می گذرند بیزارم
من از تمام شایدها و بایدها متنفرم. . .

اس ام اس معنی تنهایی

تنهایی یعنی
من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد

اس ام اس خیانت sms خیانت

از درد دوست نداشتن هایت گفتم
خیانت را تجویز کردند
گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .

اس ام اس به یاد هم بودن

اس ام اس ها گاهی پیامی ندارن

فقط ارسال میشن که باور کنی اونی که فکرشو نمی کنی الان به یادته

اس ام اس جالب عاشقانه

دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است ! اذان افطارش را تو بگو !

دوبیتی ناب عاشقانه

من با تو نگویم که تو پروانه من باش / چون شمع بیا و روشنی خانه من باش
در کلبه من رونق اگر نیست صفا هست / تو رونق این کلبه و کاشانه من باش

مسیج بسیار زیبای عاشقانه

بگذار تو را به لب تبسم برسد / راز دل ما به گوش مردم برسد
بنشین کنار آینه تا بار دگر / زیبایی تو به چاپ دوم برسد

اس ام اس بارش بوسه

اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراق است

توده ای سلام به سمت شما در حرکت است

ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است

اس ام اس احساساتی دوست داشتن

بند نمی آید دوست داشتنت ! مثل آنکه شاهرگ احساسم را بریده باشی !