اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

نوشته sms سنگین

وقت خودکشی ما گرگهاست...
بگذار جنگل بماند برای خرگوش های زیبایی که ادعای شیری میکنند !

اس ام اس تیکه دار خیانت

فک می کردم بهم خیانت کردی

ولی وقتی طرفو دیدم

فهمیدم جنایت کردی !

اونم به خودت . . .

اس ام اس تیکه دار بعضی ها

حکایت قلب بعضی ها هم شده حکایت تبلیغات املاک:
فروش ، رهن ، اجاره

اس ام اس تیکه دار محبت

برای بعضی از آدمها محبت مثل فیلم خارجی بدون زیرنویس می مونه ؛

نمی فهمنش . . .

اس ام اس تیکه دار خاص

چه کسی میگوید منو او تفاهم نداشتیم ؟
ما هردو عاشق بودیم :
من عاشق او و او هم عاشق او !

اس ام اس شاخ نیش دار

اگه خواستی بری دو دل نباش،

بگو، من زنگ میزنم آژانس بیاد . . .

جواب دوست داشتن

مهم نیست چند سالته ،

وقتی یاد گرفتی جواب دوست داشتن رو با جفتک انداختن ندی،

بهت میگن “آدم

اسم تو

قفس
یعنی دهان من
وقتی زبانم
روی اسم تو قفل می شود . . .

اس ام اس عاطفی عاشقانه

هزار تابلوی مونالیزا
به روی لب
و هزاران موزه هنر
درون چشمت داری . . .