اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

این نسل غمگین

من فرزندی به دنیا نخواهم آورد...
بگذار منقرض شود
این نسل غمگین
نسل تنها
نسل بیکس
نسل نفس بریده
نسل حسرت خورده
بگذار مـنـقـرض شود !

کمی عوض شدم

کمی عوض شدم؛

دیریست از خداحافظی ها غمگین نمی شوم؛
به کسی تکیه نمی کنم؛
از کسی انتظار محبت ندارم؛
خودم بوسه میزنم بر دستانم؛
سر به زانوهایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم …
چقدر بزرگ شدم یک شبه !

دنیای مجازی

دنیای من…
“مجازیش” هم
غمگین بود!

تنهایی من

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم
و به اندازه هر برق نگاهت نگران
تو به اندازه تنهایی من شاد بمان . . .

دلتنگی تو

تشنه که میشوم

سرمیکشم دلتنگیت را
بغض بالا می آورم . . .

متن بیقراری

دستم به بیداریت که نرسید
این بارخواهشم را عوض خواهم کرد ؛
گوشه دنجی درخوابهای آشفته ام قرار بذار

فقط بیا

در قبرم هستم…
خوابیده ام به پهلوی راست،
گوش چسبانده ام به خاک،
منتظر شنیدن گام هایت…
فاتحه بهانه است…
فقط بیا…

شاخ بودن

به بعضیا باید گفت
شـاخ بـودنت تـو دنیـای مجـازی مثـه پـولـدار بـودن تـو GTA میـمونـه !

بعضیا

درسته ما خـــوب نیستیم

ولی مثل بعضیا لجن تو جـــــوب نیستیم !

کاش میشد

کاش میشد آدمارو مثل اسکناس جلو نور گرفت
و واقعی هاشو تشخیص داد !