اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اسمس شاخ تیکه دار

تا دیروز ما رو می دیدی مِن مِن می کردی
الان شاخ شدی مَن مَن می کنی !

اسمس دیگه دوستت ندارم

اگر وقت نداری حالم را بپرسی،
درکت میکنم؛
اگر وقت نداری با من صحبت کنی،
درکت میکنم؛
اگر وقت نداری مرا ببینی،
درکت میکنم؛
اما اگر بعد از تمام اینها، دیگر دوستت نداشتم، اینبار نوبت توست که درکم کنی!

دروغ دوستت دارم

این جمله ی " دوستت دارم " واسه بعضیا مثل GLX میمونه !

راحت از دهنشون در میــاد ! جدّی نگیریـــد . . .

اسمس بی معرفتی

آرام رنگ می بازیم ،
با هــم ،
بــدون هم و تبدیل می شویم به تفاله ای ،
که روزی سبز و زیبا دست می تکاندیم در باد
و ماه برایمان ستاره می کوبید به دیوار
و حالا رنگ می بازیم ،
با هــم ، بــدون هم
و تبدیل می شویم به تاریکی !
و باز زمستان بود که معرفت داشت و تو نداشتی ،
حتی برای یک روز !

لبخند عاشقانه

دنــیـــا ادامــــه لــبـخـنـد تــــوســت ..
کــه تــــا آخــــریــــن لـــبــخـنـد مــــن کـــش مــــی آیــــد ؛
تـــو لــب بـــــرمــیــچــیـنــــی
و مـــن ..
جـــایی مـــیـــان آســـمـــان و زمـــیـــن ..
مـعـلق می شــــوم ..

یادم کن

یادت باشه یاد تو ب یادم میمونه

یادی کن ک یاد ما هم ب یادت بمونه

مثل تو

همیشه دورنماها خواستنی ترند
مثل سراب
مثل فردا
مثل تو . . .

اس ام اس فدات شم

عاشقانه
"صادقانه"عارفانه"شاعرانه"
"بی بهانه"باصداقت"بی نهایت"تاقیامت"
من فدایت شوم...

بعضی وقتا دلم تنگ میشه

یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه...
بدی هاش یادت میره....
نامردیش یادت میره...
بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره...
وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره...
فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه...!
همین...

اسمس جدید تنهایی

بـَعضـے وَפֿــتـآ بـآیـَـכ مثه مـــــن تـَنهـآ بـآشـے،
تـنهـآـے ِ تَنهـآ...
هـے آهَنـگــ گوشـ بــכے،
فِکــ ڪـُـنـے،هَمــہ چیـو بـریزـے تـُو פֿــوכتـــ
تـآ مـَرز اِنفجـآر بـرـے...
اونـوَפֿــ כر ِ اُتـآقـ ُ بـآز ڪـُـنے ُ بـآ هَمـوטּ لـَبـפֿـَـنـכ مـَسـפֿــَرــہ هَمیشگـے
وـآنِــموכ ڪـُـنـے ڪـہ هَمــہ چے פֿــوبــہ!