اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

از سر دلتنگی

کاش دفتر خاطراتم
چراغ جادو بود
تا هر وقت از سرِ دلتنگی
به رویش دست میکشیدم
تو از درونش
با آرزوی من بیرون می آمدی!

یک ثانیه عشق

برای یک ثانیه عاشقم باش ،
من باتری ساعتم را در می آورم !

حواست رو جمع کن

چه با قاطعیت حکم میدهی که “حواست رو جمع کن

و من میمانم که چطور جمعش کنم وقتی تمامش پیش توست !

sms کوتاه احساسی

خواستم هرچه را که بوی تو میداد بسوزانم ؛ جانم آتش گرفت !

sms دوست داشتن تو

می ترسم کسی نه خودت را،
که دوست داشتنت را از من بگیرد !

ارزش انتظار

مهم نیست چقدر طول بکشد،

مهم این است که عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد !

لیاقت عشق

عشق مثل پرواز است،

بالا رفتنش جسارت می خواهد ، بالا ماندنش لیاقت !

کمی بیشتر بمان

قندان خانه را پُر کردم از حرفهایت
تو که می دانی من چای را تلخ دوست ندارم
هوس فنجانی دیگر کرده ام ؛ کمی بیشتر بمان !

sms نیستی

در خواب هم راحتم نمی گذاری ،

بی خبر می آیی ، صدایم می کنی …

تا چشم باز میکنم ، باز نیستی !

معیار عشق

پیش از تو همه را با معیارهایم می سنجیدم !
بعد از تو همه را با تو می سنجم حتی معیارهایم را …