اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

عشق تو در من

همه چیز زود شروع شد
عاشقی !
دلتنگی !
رفتن تو …
اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟
عشق تو در من !

جان گفتن در جواب

صدا میکنم تو را
این جانی که میگویی جانم را میگیرد !!! نزن این حرف ها را !!!
دل من جنبه ندارد ، وقتی نیستی دمار از روزگارم در میاورد …

sms bigharari

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست آه!

بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست . . .

اس ام اس ژست عاشقانه

دیـالوگِ همیشه یـک نفـره ام را ،

هـی مـرور میکـنم تا وقتی به چشم هایت میرسم حرفی برای گفتن داشته باشم ،

اگــر " انگشت های هیــس " دوبـاره ژسـت عــاشقانه ام را به هـم نزنند ...

dardo del ba khoda

خداوندا !

خسته ام !

از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاک...

بارانی بفرست چتر گناه را دور انداخته ام !

حس رخوت انگیز

انـدوه که از حــد بگــذرد جایش را می‌دهد به یک بی‌‌اعتنایی مـزمـن !

دیـــگـر مـهـم نـیـســت : بــــــــــودن یا نـبـــــــــودن ؛ دوست داشـتــن یا نـداشـتـــن

آنـچه اهـمـیـت دارد کــــشــــداری رخـوتـنـاک حسی است که،

دیگر تـو را به واکـنـش نمی‌کـشانــــد !

در آن لحظه فـقـط در سکوت غـرق می شـوی و نـگـاه می‌کـنی و نـگــــــــــاه . . .

به سلامتی باران

من غرورم را مدیون بارانم

هنوز باران را سپاس که پنهان کرد اشک هایم را

باران را سپاس که آبرویم را خرید

تا نفهمند آدم ها که من از تنهایی نیست که قدم می زنم

من زیر باران رفتم تا که آسوده خاطر ببارم بی آنکه بترسم از نگاه کسی

به سلامتی باران که حفظ کرد غرورم را...

messege deltangi

به گمانم " یادت " پنجره ی احساسم را می کوبد چرا که . . .

در دلم هوای دلتنگی به پاست . . .

jomle ghamgin

کــــاش بـرایــم کمـی حرفــــــــ مـی زدی!

ایـن روزهـا دلـــم صـدای تـــو را کـم دارد...

صــدای پـــای بهــــار شنیــده مـی شـــود امـا دل مـن بهـاری جـداگـانـه مـی خـواهد!

اس ام اس لب هایت

تلخ است ، تلخ تلخ ، این زندگی
اما
" لب هایت "
عجب تعادلی برقرار کرده است ...
شیرین است ،شیرین شیرین ...
در برابر این زندگی ...