اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

برگرداندن یک رابطه از دست رفته

تلاش برای زنده کردن یک رابطه از دست رفته
مثل اینه که بخوای یه چای سرد شده رو با ریختن آب جوش گرم کنی
نه رنگش مثل اول میشه نه طعمش !

مسیج قشنگ دوستت دارم

ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻣﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ
ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣــــــﻦ ﺑﺎﺷﺪ !

اسمس قشنگ آغوش

می شود در همین لحظه از راه برسی و جوری مرا در آغوش بگیری
که حتی عقربه ها هم جرات نکنند از این لحظه عبور کنند ؟

اسمس دوست داشتنت

دوست داشتنت بوی باران می دهد
همان قدر بی مقدمه ، همان قدر بی دغدغه
فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی . . .

اس ام اس عزیز دل من

حسادت یا خساست ؟

اسمش را هرچه میخواهی بگذار ،


من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی !

اسمس خاطرات تو

عادت به مسواک زدن ، دندانها را سپید میکند
و تکرار هر شب خاطرات ، موها را . . .

نرم کردن دل

در تمام دارو خانه ها موجود است
نرم کننده موی سر
نرم کننده پوست دست
کاش می شد برای نرم کردن دل تو هم ، نسخه ای گرفت . . .

اسمس قشنگ دوری

دلم تنگ است
مثل لباس سال های دبستانم
مثل سال های ماموریت های طولانی پدر
که نمی فهمیدم
وقتی می گویند کسی دور است
یعنی چقدر دور است

اسمس ناز غمگین

این روزها
در بـطنِ من
زنی سکته میکند
کــه در هــر نــفـس
زندگی را سخت تپیده است...
تمامِ وجودم قلبی شده که درد میکند