اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

جمله تند برای آدم مغرور

لعنتی ســـلام مــــرا بــــــه غـــرورت برســــــان
و بـــه او بگــــو
بـهـــای قــــــامــت بــلنــــدش تــنــهــایـیـســـــت...!!

اسمس سنگین مهر ماه 91

روزگاریســت که آدمـ ها فقط سقف مشــترک دارند ، نه زندگی مشــترک

اس ام اس ناز خریدن

چـه تـجـارت نـاشـیـانه ای بـود
آن هـمـه نـازی کـه مـن از تـو خـریـدم . . .

اس ام اس دوست داشتن الکی و ظاهری

چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند...
اگر می خواهی زیبا ترین باشی
همیشه به من بگو دوستت دارم ...!!

اس امس تیکه دار

مشکل از جایی شروع میشه که ...
دلتنگ کسی باشی که نیست،
حوصله کسی رو نداشته باشی که هست ...

اس ام اس خیانت مهر 91

هر دومون خیانت کردیم:
من شب ها با گریه می خوابیدم
و تو...
با غریبه!

اس ام اس غمگین مهر 91

وقتی کسی نیست
که به دادت برسه
داد نزن
شاید از سکوتت بفهمند
که چقدر درد و غم تو وجودته !!!

اس ام اس فراموشی مهر 91

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن …
به هر حال دارم فراموش می کنم فراموش شدنم را …

اس ام اس بوسه داغ

آن روزها : تو و بوسه های داغ …
این روزها : مـن و داغ بوسـه ها …

اس ام اس جدایی مهر 91

جدایی به روز آدم چیزی نمی آورد ...
به شب آدم، اما ... !