اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس فراموشی مهر 91

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن …
به هر حال دارم فراموش می کنم فراموش شدنم را …

نظرات 1 + ارسال نظر
www.bechatim.in جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ق.ظ http://www.bechatim.in

-=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--
سلام

شما رو به چت روم بچتیم دعوت میکنم با محیطی سالم و زیبا

منتظر حضور گرمتان هستیم[گل]
-=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--
www.bechatim.in
-=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد