اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

خر

مـــن محتـاجِ درک شــدن نـیستــم،

فقـط دردم مـی آیـد خـَـر فـرض شـوم

بـــفـــهــــم . . .

یک زن

زن دوست داشتن نصفه و نیمه نمی فهمد
یک زن را
یا باید پرستید
یا به حال خود رها کرد ...
خاکستری ، فرسوده اش می کند
افسرده اش می کند ...
بیشتر از نبودنت ...
بیشتر از سیاه مطلق ...

کنارم که نیستی

کنارم که نیستی
شهر فاحشه ای بی رحم میشود و ...
تند تند غروب میزاید !

جریان خیلی از آدما

یه کِش اونقدری کِش میاد که بضاعتشه ... !

بعدش از یه جائی به بعد دیگه نمیتونه !

نه که نخواد ؛ نمیتونه ...
در میره , میخوره تو چش و چالتون !
این جریان خیلی از آدماست ها، یادمون نره ...

رفاقت مثل

رفاقت مثلـــِ
سیبیلــِ
بــهـ بعضیا نمیـــــــــــــــــاد   . . .

عشق ممنوع

اونی که همه چیشو به من مدیونـــه !

الان واسه داشته هاش از یکی دیگه ممنونــه !

واسه همینه که دیگه واسم عشق و عاشقی ممنوعــه !

بعضیا هم مثل

بعضیا هم مثل انگشت کوچیکه پا می مونن
واسه اینکه به چشم بیان خودشون رو به در و دیوار می زنن !

فراموشت کردم

تو را با آخرین سیگاری که به یادت کشیدم
به ته کفشم سپردم !

مثل کوه

مثل کوه پشتت ایستاده بودم
امّا تو . . .
چمنزار روبرویت را ترجیح دادی !

زیر سوالی

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ
ﻋــــﺰﯾﺰ ﻣﻦ ﺳﮑــﻮﺗﻢ ﺑﺨﺂﻃﺮ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺧﻮﺩﻣـــﻪ
ﻭﮔـــﺮﻧﻪ ﺗﻮ ﺧِﯿﻠــﯽ ﺯﯾﺮ ﺳﻮﺍﻟﯽ … !