اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس بهترین دعا برای همه

امروز برایت اینگونه دعاکردم! خدایا !

بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او!

پس قرارده بی نیازی درنفسش ! یقین دردلش !

اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش !

و روزى پر برکت در زندگیش

آمین

اس ام اس برای رفیق بی مرام

همیشه هر ۳۹ روز یکبار یادی از رفیقت بکن که اگه مرده بود به چهلمش برسی!

مسیج تنهایی خیلی قشنگ

من تورادوست دارم

تو دیگری را

دیگری دیگری را

اینچنین است که همه تنهاییم

اس ام اس یاد نکردن

هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند!

وای به روزی که خاکمان کنند!

اس ام اس جدید معنی دار

متین ترین کلمه “عشق

جذاب ترین کلمه “آشنایی”

پاکترین کلمه “وجدان”

تلخترین کلمه “جدایی”

زشترین کلمه “خیانت”

سخت ترین کلمه “تنهایی”

بد ترین کلمه “بی وفایی …

اس ام اس باحال عاشقونه

 به دریا بزن قایقت میشم / حقیرم ولی لایقت میشم

عاشق شدن را بلد نیستم / تو یادم بده عاشقت میشم  . . .

پیامک جالب عاشقانه

برای خرید عشق هر کس هر چه داشت آورد، دیوانه هیچ نداشت گریست

گمان کردم چون هیچ ندارد گریه می کند

اما هیچ کس ندانست که قیمت عشق اشک است

اس ام اس عاشقانه انگلیسی با معنی فارسی

Close together or far apart , you’re forever in my heart

چه نزدیکم باشی چه دور , همیشه در قلبمی

اس ام اس دوستان من،پیامک دوستی

دوستان من،مثل گندمند! یعنی یک دنیابرکت ونعمت، نبودن شان،قحطی وگرسنگی است

ومن چه خوشبختم که خوشه های طلائی گندم دراطرافم موج میزند

مهربانى تان راقدر میدانم وآنرا در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد . . .

اس ام اس نفس

نفس را باتو میخواهم توکه ازنسل گلهایی ، سیاهی را مکن باور تو خود خورشید فردایی . .