اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

متن قشنگ سیگار

من سرد
هوا سرد
برف سرد
پاییز سرد
تو با من سرد
دنیای من سرد
همه چی سرد ولی سیگارم گرم !
این تضاد برای یه لحظه مرا به آرامش میبرد …

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام اس ام اس هاتون خیلی زیباست ولی این یکی کمی بار منفی داره میشه گفت یک نوع تبلیغه برای سیگار و خوب سیگار هم چیز خوبی نیست حتی اگر لحظاتی ارامش به همراه داشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد