اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس خسته بریدن

نمیدانم چه کسی دست اتفاق های خوب زندگی ام را گرفته است ،

که دیگر نمی افتد . . !

نظرات 2 + ارسال نظر
منیره سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام اقای حسینی
مثل همیشه قشنگ بود من عاشق پیامای شماهستم
تمام پیاماتون رو دارم همشون بی نظیرن
دست گلت درد نکنه خسته نباشی

آوا سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام چرا خیلی وقته مطلب نمیذارین؟ دلتنگ شدیم من هر روز سر میزنم به امید جملات شما که بهم آرامش میده لطفا بازم از ÷یامای دلنشینتون بیشتر بذارین. خیلی ممنون بابت همه چی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد