اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس سنگین شهریور 92

بچــــه که بودم فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد
بـــــــزرگ شدم
دیـــدم، شنیـــدم، رفتــــم، آمـــدم
و یــــاد گرفتــــم
نــــه، آدمها هم نیــــش میزننـــد
هر چقـدر صمیــــــمی تر، عزیزتر
نیششـــان ســـــمی تــــر !

نظرات 3 + ارسال نظر
سیلوانا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ http://http:/silvanakhande.blogfa.com

سلام عزیزم وب خیلی جالب و جذابه .
امیدوارم موفق باشی .
خواستی ب منم سر بزن و نظر قشنگت رو بذار . لینک هم خواستی خبر بده ...[گل][گل]

.. سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام ممنون بابت مطالب قشنگت ولی چرا مدتیه چیزی نذاشتی تو وب؟ من هر روز بهت سر میزنم ان شالله موفق باشی.

.. پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام بازم ممنونتم بابت مطلبای خوبی که تو وبت میذاری بعضیاشون واقعا حرفه دلمه..
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد