اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس خدایا خسته ام

خدایا خسته ام!
از غریبــه بــودن بیــن ِ این آدمـ ها
از بـے کسـے
از ایـــن کـه از جنـس ِ آدمـ های اطرافــم نیستــم
از اینکه همه تا میفهمــن از خودشــون نیستــم
رفتارشــون باهامـ عوض میشـه
خدایــا!
تو بـا مــن باش..

نظرات 5 + ارسال نظر
صنم چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

حس بدی دارم..برای عشقم... آنقدر صبوری کردم... تااحساس کردم خائنی بیش نیستم ..که همبسترم صبوری شد نه عشقم..

ارشی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.shantylove.blogfa.com

خدایا هق هق گریه هامو از گلوم نمیشنوی؟؟
تو که گفته بودی از رگ نزدیکتری!!

هانی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

موهایش سفیدشده بود!!!!!!!کودکی که یواشکی دفترخاطراتم راخوانده بود!!!!!!

هانی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

خسته ام!!! ازهیاهوی انسان هاخسته ام!ازشکستن دلم!ازروزگارخسته ام!من سکوتم راازشب اموختم ودراین سکوت غریب بارها ارزوی مرگ کرده ام!ولی بازبرای زندگی تلاش کردم!تاچشم گشودم ازچشم زندگی افتادم!و...ومیدانم شبی شایدامشب!زیرنورمهتابیه شب نام تو رابراسمان خواهم نوشت وخواهم رفت بی تو...!!!!!

سماء چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

چرا کم پیدا شدی؟ دلم میگیره وقتی نیستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد