اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس احساسی 92

من و تو "خیلی کارها به دنیا بدهکاریم...!
مثل یک عکس دو نفره...
یا چرخ زدن بی دلیل در خیابان...
یا بستنی خوردن در یک روز برفی...!
حتی....
چاپ کردن عکس دو نفره...
مریض شدن و گلودرد به خاطر بستنی روز برفی...!
بیبن...!
من و تو خیلی کار داریم...
من و تو حتی آشناییمان را به دنیا بدهکاریم...

نظرات 3 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

اووووووووفففففففففففف اقا علی دیوونم کردی با این متنه همینی که میخواستمه به امام حسین

امیـــــر و الهــــه سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ http://roozhayesafarkarde.blogfa.com

ممنون از لطف تون ..
کارتون حرف نداره خدایی..
موفق باشید.

هدیه جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

عالیییییییییییییییه بخدا...
عاشق متناتم دقیقا همونچیزایین ک دنبالشونیم اما هیجا نیس...
واقعا خسته نباشی دوست عزیز :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد