اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس روزگار لعنتی

دلم گرفت از آسمون، هم از زمین هم از زمون
تو زندگیم چقدر غمه، دلم گرفته از همه
ای روزگار لعنتی، تلخه بهت هر چی بگم
من به زمین و آسمون دست رفاقت نمی دم

نظرات 2 + ارسال نظر
فریبا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ http://man-tanha73.blogfa.com

نوشته های وبت خیلی قشنگه ولی قالب وبت میتونست قشنگتر از این باشه.با این حال دمت گرم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام نوشته هاتون خیلی قشنگ بودن ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد