اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس غمگین غروب جمعه

بازم جمعه و بازم دل تنگ ...
خدایا کاش جمعه رو از زندگی من برداری ...
این صبح های خالی و این ظهر های ساکت و غروبهای دلتنگش رو ...
چه فرقی داره واسه من اگه یه روز از روزای بی حاصلم کم بشه ...
زمزمه های امروزم رو اینجا به یادگار می ذارم شاید هفته بعد من شش روز باشه . . .
نظرات 1 + ارسال نظر
بهمنن جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ق.ظ http://khakiyan.blogfa.com

احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد