اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

متن سنگین جمله فاز بالا

چه رسم جالبی است !!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت ...
صداقتت را میگذارند پای سادگیت ...
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت ...
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت ...
و وفاداریت را پای بی کسیت ...

و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.dastanekotah91.blogfa.com

سلام. وبلاگ خیلی خوبی داری. اگه خواشتی یه سری به من بزن و با اسم داستانک لینکم کن. تو هم هسم لینکت رو بده تا من لینکت کنم. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد