اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس دوست داشتن جدید

تا به حال به شالیزار نگاه کردی؟

میدونی چقدر ساقه ی برنج توشه؟(نمیدونی که)

میدونی تو هر ساقه چند تا دونه برنجه؟(نمیدونی که)

من تورو به اندازه ی همه ی برنج های یک شالیزار بزرگ دوستت دارم(تو اینم نمیدونی!)

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

اگه واقعا درست گرفتم به گوشیم یه ندا بده ...خب؟شیرین هستم یادت نره هاهاهاهاهاهاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد