اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

سرگردان هستم

من در جایی از زندگی
قرار گرفته ام که
جز دلتنگی برای من ندارد
سرگردان هستم
وقتی دغدغه دیدارت
همواره با من است
و هر لحظه
درمانده تر می شوم
وقتی دیدارت ممکن نیست...
یاری ام کن بانو
تا حال خودم را
بیش از این
گم نکردم
تو بگو
کجای زندگی ام باید گم شوم
تا در زندگی ات
پیدایـم کنی...
آیدین دلاویز

نظرات 1 + ارسال نظر
ღ neda ღ چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 ب.ظ http://neda7099.blogfa.com

چقد قشنگ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد