اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

جرأت فکر کردن به تو را ندارم

به جنگ که فکر میکنم
زخمی می شوم
به کویر که فکر می کنم
تــَرَک برمى دارم
به آسمان که فکر مى کنم
پایین مى افتم
و هر وقت به جنگل مى اندیشم
گله اى گوزن ها از رویم رد مى شود
جرأت فکر کردن به تو را ندارم
"دریا"
نام عمیقى براى یک معشوقه است
و من
هیچوقت شنا کردن بلد نبوده ام  . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد