اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس تیکه دار فراموشی

بـــرای فـــرامـوش کــردنــَـت ، هـَــر شــَـب آرزوی آلـزایـمـــر مـی کنـــَـم ...
خــوش بــه حــالِ تـو ...
کــه وقتــی " او " آمـــد .. بـدونِ هـیـــچ دردِ ســَــری ،
فـــرامــوشـــَـــــم کـــَــردی ...!!

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

نوشته هات رو خیلی دوست دارم.واقعا زیباست....
مرسی علی آقا....

زهره دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

من در جوانی آرزوی آلزایمر می کنم....
پیری که دگر جای خود دارد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد