اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس بی اعتمادی به مردم

آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم

زمین را از زیر پاییم بکشند…

نظرات 1 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ http://vat68.blogfa.com

سلام از متنا لذت برم. اگه میشه به وب منم بیا البته این وبلاگ برای عشقم ساختم میخوام روز تولدش سوپرایزش کنم یه پیام تولد براش بزار خوشحال میشم. میخوام براش کلی پیام تبریک جمع کنم اگه به دوستاتم بگین اونام بیان خیلی خوشحال میشم . منتظرتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد